Znak sprawy PCPR.II.252.65.2023
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm./
- Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
Adres do korespondencji: ul.Świerkowa 60, 16-400 Suwałki
tel. 87/5659280, faks 87/5659284
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na dostawę materiałów biurowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na 2024 rok
- Opis przedmiotu zamówienia
- Specyfika głównych wymagań:
Lp. | Artykuł biurowy | Jednostka | Szacunkowa ilość | Jedn. Cena netto | Stawka podatku VAT | Jedn. cena brutto | Łączna cena netto (iloczyn kol. 4 x kol. 5) | Łączna cena brutto (iloczyn kol. 4 x kol. 7) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1 | Skoroszyt tekturowy oczkowy | Op. | 1 | |||||
2 | Skoroszyt plastikowy A4 wpinany do segregatora | Op. | 11 | |||||
3 | Teczka kolorowa A4 z gumką z grzbietem 5 cm | Szt. | 3 | |||||
4 | Teczka tekturowa z gumką kolorowa | Szt. | 30 | |||||
5 | Teczka tekturowa biała wiązana do archiwizacji | Szt. | 80 | |||||
6 | Segregator A4 50 mm | Szt. | 10 | |||||
7 | Segregator A4 75 mm | Szt. | 45 | |||||
8 | Koperty C4 biała samop. a250 | Opak. | 1 | |||||
9 | Koperty C5 biała samop. a1000 | Opak. | 2 | |||||
10 | Koszulka na dokumenty A4 a 100 krystaliczna | Opak. | 43 | |||||
11 | Koszulka na dokumenty A4 o zwiększonej pojemności z klapką | Opak. | 1 | |||||
12 | Okładka do dyplomu | Szt. | 10 | |||||
13 | Deski z klipem | Szt. | 2 | |||||
14 | Kartony do archiwizacji dokumentów (do składania) niebieskie | Szt. | 130 | |||||
15 | Tusz do stempli czerwony Noris | Szt. | 4 | |||||
16 | Spinacz 28mm a 100 | Opak. | 25 | |||||
17 | Spinacz 50mm a 100 | Opak. | 2 | |||||
18 | Spinacz 35mm a 100 | Opak. | 1 | |||||
19 | Spinacz klips 15 mm a 12 | Opak. | 5 | |||||
20 | Spinacz klips 32mm a12 | Opak. | 5 | |||||
21 | Spinacz KLIPS 51mm a12 | Opak. | 5 | |||||
22 | Zszywki 24/6 NOVUS | Szt. | 14 | |||||
23 | Zszywki 24/6 Rapid | Szt. | 10 | |||||
24 | Zszywki Tetis rozm.10 | Szt. | 26 | |||||
25 | Zszywki Rapid 23/10 | Szt. | 1 | |||||
26 | Roczna Karta Ewidencji Obecności w Pracy 5083 A5 Karton offsetowy, druk dwustronny | Opak. | 1 | |||||
27 | Klej w sztyfcie 40g | Szt. | 8 | |||||
28 | Taśma klejąca 24mm/10m | Szt. | 10 | |||||
29 | Taśma klejąca 19mm/33m | Szt. | 3 | |||||
30 | Wkłady do długopisu Jetstream Mitsubishi Pencil | Op. | 1 | |||||
31 | Wkłady do długopisu Jetstream SXN-101 0,7 mm (niebieskie) | Op. | 20 | |||||
32 | Marker do płyt CD dwustronny czarny | Szt. | 6 | |||||
33 | Korektor w długopisie | Szt. | 9 | |||||
34 | Korektor w taśmie | Szt. | 3 | |||||
35 | Zakreślacze kolorowe (6 szt. w opak. ,różne kolory) | Opak. | 5 | |||||
36 | Notes samoprzylepny 76×76 (100 kartek w bloczku) | Blocz. | 10 | |||||
37 | Notes samoprzylepny 127×76 (100 kartek w bloczku) | Blocz. | 8 | |||||
38 | Notes samoprzylepny 38×51 (100 kartek w bloczku) | Blocz. | 3 | |||||
39 | Kostka kolor nieklejona 85×85 a500 | Szt. | 9 | |||||
40 | Nożyczki biurowe 12 cm | Szt. | 2 | |||||
41 | Dziurkacz SENSO Tetis | Szt. | 4 | |||||
42 | Zszywacz SAX 160 | Szt. | 2 | |||||
43 | Mini zszywacz Novus | Szt. | 1 | |||||
44 | Rozszywacz Eagle | Szt. | 5 | |||||
45 | Organizer z 5-cioma szufladami na dokumenty (metalowy) | Szt. | 1 | |||||
46 | Przybornik na długopisy na biurko (druciany-5 przegród) | Szt. | 1 | |||||
47 | Karteczki samoprzylepne 51mmx76 mm | Blocz. | 6 | |||||
48 | Papier ozdobny (pastele) gram.100-200 | Op. | 3 | |||||
49 | Papier ksero A4 80 g/m2 niepylący lub niskopylący, jasna biel | ryza | 160 | |||||
50 | Polecenie wyjazdu służbowego-A5 | Blocz. | 10 | |||||
51 | Długopis uni Jetstream Mitsubishi Pencil | Op. | 1 | |||||
52 | Długopis uni Jestream SX1-101 (niebieskie,czarne) | Opak. | 5(niebieskie) 1 (czarne) | |||||
53 | Papier do faksu (210×30) | rolka | 2 | |||||
54 | Zakładki indeksujące strzałki (plastikowe) | szt. | 40 | |||||
55 | Zakładki indeksujące insex sticky notes | Blocz. | 2 | |||||
56 | Długopis żelowy kulkowy UNI-BALL EYE Uni-B-150 | Opak. | 1 | |||||
57 | Długopis zelowy niebieski Pentel Energel 0,5 mm x6 | Op. | 4 | |||||
58 | Linijka 20 cm | Szt. | 1 | |||||
59 | Linijka 30cm | Szt. | 2 | |||||
60 | Gumka do ścierania staedtler | Szt. | 6 | |||||
61 | Temperówka pojedyncza z pojemnikiem | Szt. | 4 | |||||
62 | Grafity do ołówków automatycznych 0,7 mm HB | Op. | 2 | |||||
63 | Ołówek zwykły HB | Szt. | 17 | |||||
64 | Kalendarz biurkowy | Szt. | 8 | |||||
65 | Kalendarz kieszonkowy A5 (twarda okładka) | Szt. | 1 | |||||
66 | Kalendarz kieszonkowy A6 (twarda okładka) | Szt. | 2 | |||||
SUMA |
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 30192000-1
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) oświadczenie – załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
- Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postęp jest Pani / Pan Ewa Wysocka
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy tj.: 08:30 -12:00
- Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
– złożyć w siedzibie Zamawiającego : ul.Świerkowa 60,16-400 Suwałki pok.nr 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta: dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach na 2024 r.” NIE OTWIERAĆ PRZED 20.11.2023 godz.10:00,
– przesłać skany wypełnionych dokumentów drogą elektroniczną na adres e-mail: finanse.pcpr.powiat.suwalski.pl w terminie do dnia 20 listopada 2023
VII. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
- Formularz ofertowo-cenowy,
- Wzór umowy.
ZATWIERDZIŁ:
………………………………………………….
(data, podpis i pieczęć
kierownika Zamawiającego lub osoby upoważnionej)
………………………………………………………………….
(pieczęć adresowa Wykonawcy
NIP**): …………………………………………….
REGON**):………………………………………
tel.**): ……………………………………………..
fax**): ……………………………………………..
adres e – mail**): ………………………………
FORMULARZ CENOWO – OFERTOWY
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Suwałkach
- Świerkowa 60,
16 – 400 Suwałki
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia ……………………… prowadzone w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm)
na:
„………………………………………………………………”
Ja/My, niżej podpisany/i, _______________________________________________________________________
działając w imieniu i na rzecz: _______________________________________________________________________
- Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę:
Brutto: ___________________ zł
/słownie brutto/ ______________________________________________________________
- Przedmiot zamówienia wykonamy w terminie do ………………………………………
- Oświadczamy, iż uważamy się za związanych niniejszą ofertą przed okres 30 dni licząc od daty wyznaczonej na składanie ofert.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty jako najkorzystniejszej, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
……………………………………………… ……………………………………………………………… …
(miejscowość i data ) (Podpis i pieczęć osoby upoważnionej do podpisywania oferty)
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
OŚWIADCZENIE
Ja niżej podpisany
………………………………………………………………………………………
(imię i nazwisko)
PESEL* – ………………………….
NIP:* ………………………………
zamieszkały: ……………………………………………………..………………………………………………..
prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą
…………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………
na podstawie wpisu do ………………………………………….……………………………………………….……………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………………
miejsce prowadzenia działalności ………………………………………………………………………………
niniejszym informuję, że w stosunku do mnie: nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono upadłości *.
……………………………………………… ……………………………………………………………………….
miejscowość i data (Podpis i pieczęć osoby uprawnionej do podpisywania oferty)
zapytanie ofertowe – materiały biurowe na 2024 r